vrijdag 26 oktober 2012

Opruimen, dat is DE kunst!



Het voordeel van een weekje vakantie is dat je weer nieuwe ervaringen en inspiratie opdoet. Soms is dat even hard nodig. Afgelopen week was ik een paar dagen naar het noorden. In Groningen bezocht ik een boekhandel en heb ik daar heerlijk rond lopen struinen. Ik hoorde 2 dames praten over een boek die ze zochten. De verkoopster wees de vrouwen erop dat dit boek bij lifestyle stond en niet bij Kunst. Mijn interesse was gewekt, stiekem keek ik mee over welk boek het ging. Het was het boek van Ursus Wehrli waarin allerlei mooie (kunst) foto's staat. Achterop het boek staat: Het leven is een chaos. Gelukkig ruimt Ursus Wehrli het op. Toen de 2 vrouwen weg waren en 1 boek mee hadden genomen om het te kopen stond er gelukkig nog 1 exemplaar. In de boekhandel heb ik staan te genieten van deze foto's en moest soms ook hardop lachen van de vondsten. Er borrelden al meteen allerlei lesideeën op voor dBOS. Dus leesconsulenten, mocht je bv het thema Kunst of kleur behandelen, dit boek is echt een aanrader. Voor iedereen trouwens een aanrader!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten