vrijdag 23 augustus 2013

Hoera! We zijn weer begonnen!

Hoewel het voor de meesten in het land nog even vakantie is, zijn de scholen in Zeeland alweer twee weken in volle gang. Ook ons team leesconsulenten - Wim, Hanneke, Monique, Liesbeth, Heidi en Jessica - is sinds deze week weer "on-tour". 
Na een deel van de vakantie gebruikt te hebben om bij te komen van het vorige schooljaar, en het andere deel voor voorbereidingen van het komende schooljaar, zijn we helemaal klaar voor de start!

Met heel veel zin en een beetje spanning stapte ik deze week de schoolpleinen op. Zou ik na 6 weken de namen van de ongeveer 400 kinderen van mijn scholen nog weten? Gelukkig had ik de week daarvoor al een beetje kunnen oefenen met namen in de leespunten... Maar toch is het weer even lastig. Zeker als ze in zes weken tijd tientallen centimeters de lucht in zijn geschoten en sommige kinderen er uit zien als zongebruinde tomaatjes. Gelukkig waren ze mij nog niet vergeten en werd ik op de pleinen verwelkomd met knuffels, aaitjes, zwaaiende handjes, "boxen" en zelfs een zak pruimen! 

Ben jij net als de kinderen nieuwsgierig naar wat voor spannende, griezelige, spetterende en grappige avonturen we dit jaar gaan beleven?  Lees dan ons wekelijks blog om daar achter te komen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten