maandag 12 maart 2012

De app Draw Something, het nieuwe wordfeud


Naast wordfeud heb ik er dit weekend een nieuwe verslaving bij namelijk het spelletje Draw Something. Draw Something is eigenlijk de digitale versie van het spel pictonary en is nu alleen nog maar te spelen in het Engels (wel goed voor je woordenschat). Ik lees wel op de site dat ze met een Nederlandse versie bezig zijn. Je kan je vrienden vinden via Facebook maar kan ook een username invullen of tegen een wild vreemde tekenen. Door goed te tekenen en goed te raden kun je muntjes verdienen. Met die muntjes kun je extra kleuren of bommen bij kopen. Ik ben al zover dat ik bijna 3 extra kleuren bij kan kopen. Er zijn nog meer tips en trucs bij dit spel. Vanavond op de bank maar flink tekenen met mijn zoon, dochters en vriendinnen. Wordfeud staat even op een lager pitje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten