maandag 23 april 2012

The Voice of the Bieb, dé versie

Op 14 april heb ik al een ruwe versie van onze Voice of the Bieb op het blog gezet. Prettig is altijd dat je dan feedback krijgt. In mijn enthousiasme van de draaidag had ik van alles in het filmpje gestopt en hadden we een film van 6 minuten. Te lang was het oordeel van mijn collega's en ja ze hadden het gelijk. Terugkijkend was het soms erg langdradig en werd het een beetje saai. Vanochtend weer eens kritisch gekeken naar het filmpje en heb ik hem aangepast. Nu heeft de film, de derde opdracht van Dat doet de Bieb, een lengte van 3.58 minuut (eigenlijk 3.43 minuut en 15 seconden afronding) en is hij sneller geworden. Hoop net zo flitsend als onze trailer waar we veel complimenten over ontvangen en we zelfs mee op de website van de VOB staan.

Kunt u geen genoeg krijgen van onze SuperBiebJuffen, onze kandidaten en de lol die we op vrijdag 13 april hebben gehad, bekijk dan the making of en de bloopers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten